რა სჭირდებათ მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად?

სათაური
რა სჭირდებათ მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად?
აღწერა
1. უფასო და სწრაფი მიწოდება

53% ონლაინ მომხმარებელი მთავარი მოტივაციაა უფასო მიტანა
58% ირჩევს მაღაზიას სწორედ მიწოდების სისწრაფით — პირველ რიგში ამას ითვალისწინებენ
70%+ მზად არიან მეტი გადაუხადონ სწრაფი მიწოდებისთვის, ხოლო same-day მომსახურება სულ უფრო მოთხოვნადია

2. რეიტინგი, სტილი და სოციალური მტკიცებულება

99% მომხმარებელთა, იკვლევს პროდუქტის შეფასებებს ყიდვამდე, ნაწილი მათგან აცხადებს ნდობას — დაახლოებით 49% ენდობა
85% მომხმარებელი ონლაინ შეფასებებს მიიჩნევს ასევე სანდო ინფორმაციად, როგორც პირად რეკომენდაციას.

3. მოქნილი და მარტივი ყიდვის პროცესი

72% ამბობს: მარტივი გადახდის პროცესი და მოქნილი პირობები (ფასდაკლება, ბრუნვა, შეღავათები) ზრდის დაკმაყოფილებას და გაყიდვებს .
69–70% არ ასრულებს შეკვეთას თუ პროცესი რთულია

წყაროები:
https://maestra.ai/blogs/ecommerce-statistics
https://sociallyin.com/ecommerce-statistics
https://weareyellowball.com/guides/top-ecommerce-statistics-and-trends
https://blog.expertrec.com/ecommerce-statistics-2025-are-you-missing-out-on-smarter-tools
https://www.reddit.com/r/Analyzify/comments/1bll6ev/key_ecommerce_cart_abandonment_statistics_2024

ფოტო https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/w/ddn-20230228-2 -დან
  • შეინახე PDF შეინახე PDF
  • გაცხადების გასაჩივრება road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 89 ნახვა
There are no bids.
აირჩიეთ რომელიმე ან დააჭირეთ "სხვა"-ს კომენტარის გაგზავნისთვის
იტვირთება...
Are you sure you want to cancel your report?
The account with the email address already exists on the site. To synchronize with Social Network Login plugin please enter the password to your account on the site.