ხშირად დასმული კითხვები

1. რა სახის განცხადებები თავსდება SHOP.GE-ზე?
    Shop.ge-ზე წარმოდგენილია სხვადასხვა ტიპის განცხადებები. კომპანიებს/პირებს აქვთ შესაძლებლობა განათავსონ განცხადებები მათი პროდუქციისა თუ მომსახურების შესახებ.

2. როგორ გავიარო რეგისტრაცია?
    მთავარ გვერდზე დააჭირე ღილაკს “შესვლა” გახსნილ გვერდზე აირჩიე რეგისტრაცია და შეავსე ყველა სავალდებულო ველი. რეგისტრაციისათვის ეწვიეთ ბულს:
    https://www.shop.ge/registration.html

3. როგორ დავარედაქტირო ჩემი ანგარიში?
    გაიარე ავტორიზაცია/რეგისტრაცია. ჩემი ანგარიშის ბლოკში აირჩიე ჩემი პროფილი და შეცვალე პირადი ინფორმაცია.

4. როგორ განვათავსო განცხადება?
    გაიარე ავტორიზაცია/რეგისტრაცია. მთავარ გვერდზე დააჭირე ღილაკს განცხადების განთავსება. აირჩიე კატეგორია და შეავსე მოცემული ყველა აუცილებელი ველი.

5. ფასიანია თუ არა განცხადების განთავსება?
    განცხადების განთავსება სტანდარტულ მოდულში უფასოა.საიტს ასევე აქვს ფასიანი - პრიორიტეტული განცხადებების განთავსების მოდულები:TOP VIP BOOST,TOP VIP,SUPER VIP, VIP+
    და VIP.

6. როგორ დავარედაქტირო განცხადება?
    გაიარე ავტორიზაცია/რეგისტრაცია.ჩემი ანგარიშის ბლოკში აირჩიე ჩემი განცხადებები. სასურველი განცხადების გვერდით დააჭირე განცხადების რედაქტირებას და შეცვალე ნებისმიერი
    ინფორმაცია.

7. როგორ შევიძინო TOP VIP BOOST,TOP VIP,SUPER VIP, VIP+ და VIP სერვისები?
    გაიარე ავტორიზაცია/რეგისტრაცია. მთავარ გვერდზე დააჭირე ღილაკს განცხადების განთავსება, კატეგორიის არჩევის შემდეგ კი აირჩიე მოდული და შეარჩიე სასურველი სერვისი. თუ
    უკვე განთავსებული გაქვს განცხადება, გადადი ჩემ განცადებებში და განცხადების მარჯვნივ დააჭირე განახლება/მოდულის შეცვლას.

8. როგორ განვაახლო განცხადება?
    გაიარე ავტორიზაცია/რეგისტრაცია.ჩემი ანგარიშის ბლოკში აირჩიე ჩემი განცხადებები. სასურველი განცხადების გვერდით დააჭირე განახლება/მოდულის შეცვლას.

9. გადახდის რა მეთოდებით შემიძლია ვისარგებლო?
    გადახდა ხდება საიტიდან ბარათის საშუალებით ან საბანკო გადარიცხვით. რეკვიზიტები იხილეთ ბმულზე: https://www.shop.ge/requisites.html

10. არის თუ არა რეალური განცხადება?
      ვებ გვერდის ადმინისტრაცია ამოწმებს ყველა გამოქვეყნებული განცხადების ვარგისიანობას, მაგრამ მიუხედავად ამისა ჩვენ ვერ ვიძლევით 100%-იან გარანტიას ინფორმაციის სრულ
      სისწორეზე.

11. როგორ ხდება თანხის უკან დაბრუნება?
      გადახდილი თანხის უკან დაბრუნება ხდება განცხადების გასაჩივრების შემთხვევაში, გადახდის მომენტიდან არაუმეტეს 24 საათის პერიოდში.
      გადახდის გასაჩივრება შეგიძლიათ, იმ შემთხვევაში, თუ ტექნიკური მიზეზის გამო ვერ მიიღეთ საფასურის შესაბამისი სერვისი საიტისგან.

12. როგორ დაგიკავშირდეთ?
      რეგისტრაცია/ტექნიკური T: 577 027515/ T: 577283081 / ელ.ფოსტა: info@shop.ge

13. საიტის როლი ყიდვა-გაყიდვაში?
      საიტის ადმინისტრაცია უშუალოდ არ ყიდის პროდუქციას, შესაბამისად არ არის პასუხისმგებელი პროდუქციის ფასზე და სხვა დეტალებზე. პროდუქტით დანიტერესებული პირი
      უკავშირდება განცხადების მფლობელს და მათ შორის ხდება შეთანხმება ყიდვა-გაყიდვასთან დაკავშირებით.

14. რა შეზღუდვა აქვს საიტს განცხადების განთავსების დროს?
      ერთი პროფილით შეგიძლიათ დაამატოთ ნებისმიერი რაოდენობის განცხადება გარდა შემდეგი შემთხვევისა:
      1. ერთი შინაარსის რამდენიმე განცხადების განთავსება
      2. არათემატური განცხადების განთავსება

15. განცხადების განთავსების მაქსიმალური ვადა?
      განცხადების განთავსების მაქსიმალური ვადა არის 30 დღე.

16. Shop.ge - ონლაინ მაღაზიიდან მიწოდების დრო?
      მიწოდების დრო 1 სამუშაო დღე, ასევე შესაძლებელია ნივთვის ადგილიდან წაღება.

17. რომელი განცხადებები ზიარდება Facebook გვერდზე?
      Shop.ge-ს Facebook გვერდზე ზიარდება მხოლოდ TOP VIP BOOST, TOP VIP, SUPER VIP განცხადებები.
The account with the email address already exists on the site. To synchronize with Social Network Login plugin please enter the password to your account on the site.
შესვლა
მომხმარებელი/ელ.ფოსტა
პაროლი
დაგავიწყდათ პაროლი? პაროლის აღდგენა