რა სჭირდებათ მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად?

სათაური
რა სჭირდებათ მომხმარებლებს ყველაზე ხშირად?
Description
1. უფასო და სწრაფი მიწოდება

53% ონლაინ მომხმარებელი მთავარი მოტივაციაა უფასო მიტანა
58% ირჩევს მაღაზიას სწორედ მიწოდების სისწრაფით — პირველ რიგში ამას ითვალისწინებენ
70%+ მზად არიან მეტი გადაუხადონ სწრაფი მიწოდებისთვის, ხოლო same-day მომსახურება სულ უფრო მოთხოვნადია

2. რეიტინგი, სტილი და სოციალური მტკიცებულება

99% მომხმარებელთა, იკვლევს პროდუქტის შეფასებებს ყიდვამდე, ნაწილი მათგან აცხადებს ნდობას — დაახლოებით 49% ენდობა
85% მომხმარებელი ონლაინ შეფასებებს მიიჩნევს ასევე სანდო ინფორმაციად, როგორც პირად რეკომენდაციას.

3. მოქნილი და მარტივი ყიდვის პროცესი

72% ამბობს: მარტივი გადახდის პროცესი და მოქნილი პირობები (ფასდაკლება, ბრუნვა, შეღავათები) ზრდის დაკმაყოფილებას და გაყიდვებს .
69–70% არ ასრულებს შეკვეთას თუ პროცესი რთულია

წყაროები:
https://maestra.ai/blogs/ecommerce-statistics
https://sociallyin.com/ecommerce-statistics
https://weareyellowball.com/guides/top-ecommerce-statistics-and-trends
https://blog.expertrec.com/ecommerce-statistics-2025-are-you-missing-out-on-smarter-tools
https://www.reddit.com/r/Analyzify/comments/1bll6ev/key_ecommerce_cart_abandonment_statistics_2024

ფოტო https://ec.europa.eu/eurostat/web/products-eurostat-news/w/ddn-20230228-2 -დან
  • Save as PDF Save as PDF
  • Report Listing road-sign-warning Cancel Report remove-circle
  • 86 Views
There are no bids.
Select a label or click "Other" to send comments
Loading...
Are you sure you want to cancel your report?
No
The account with the email address already exists on the site. To synchronize with Social Network Login plugin please enter the password to your account on the site.