
სათაური
მთავარი ონლაინ გაყიდვების ტენდენციები 2025-ში
აღწერა
1. ჰიბრიდული კონცეფცია
მომხმარებლები კვლავ უპირატესობას ანიჭებენ გამოცდილებას, სადაც ონლაინ და მაღაზიის ფორმატები შერწყმულია. მაგალითად, „ონლაინ შეკვეთა — მაღაზიაში აღება“ .
2. მობილური და სოციალური კომერცია —
მობილური გაყიდვები 2025-ში მთელ ონლაინ ვაჭრობაში 43%-ს მიაღწევს. სოციალური არხები—Instagram, TikTok, Facebook—უკვე იქცნენ უშუალო გაყიდვების ადგილად.
3. სოციალური პლატფორმებიდან პირდაპირ შეძენა
„სოციალური კომერცია“ (social commerce) სწრაფად ვრცელდება. უკვე შესაძლებელია აჩვენო პოსტი, და მასზე კლიკით პირდაპირ იყიდო, მაღაზიაში წასვლის ან საიტზე გადასვლის გარეშე
4.immersive გამოცდილებები — AR და VR
მომხმარებლებს შეუძლიათ ციფრულად „მოირგონ“ პროდუქტი – ნახონ, როგორ ერგებათ სახლი, როგორ გამოიყურება უშუალოდ მათ გარემოში, რაც რისკს ამცირებს და ნდობას ამაღლებს .
5. AI-ზე დაფუძნებული პერსონალიზაცია და კლიენტებზე ორიენტირება
ტექნოლოგიის საშუალებით (ჩათ-ბოტები, დინამიური რეკომენდაციები და ა.შ.) შესაძლებელია მყიდველის პირადი გამოცდილების დაპროექტება. ეს გზავნილი მეტად ეფექტური და მომგებიანი ხდება
ფოტო https://nypost.com/2025/08/12/lifestyle/where-are-americans-thrifting-in-2025/?utm_source=chatgpt.com -დან
მომხმარებლები კვლავ უპირატესობას ანიჭებენ გამოცდილებას, სადაც ონლაინ და მაღაზიის ფორმატები შერწყმულია. მაგალითად, „ონლაინ შეკვეთა — მაღაზიაში აღება“ .
2. მობილური და სოციალური კომერცია —
მობილური გაყიდვები 2025-ში მთელ ონლაინ ვაჭრობაში 43%-ს მიაღწევს. სოციალური არხები—Instagram, TikTok, Facebook—უკვე იქცნენ უშუალო გაყიდვების ადგილად.
3. სოციალური პლატფორმებიდან პირდაპირ შეძენა
„სოციალური კომერცია“ (social commerce) სწრაფად ვრცელდება. უკვე შესაძლებელია აჩვენო პოსტი, და მასზე კლიკით პირდაპირ იყიდო, მაღაზიაში წასვლის ან საიტზე გადასვლის გარეშე
4.immersive გამოცდილებები — AR და VR
მომხმარებლებს შეუძლიათ ციფრულად „მოირგონ“ პროდუქტი – ნახონ, როგორ ერგებათ სახლი, როგორ გამოიყურება უშუალოდ მათ გარემოში, რაც რისკს ამცირებს და ნდობას ამაღლებს .
5. AI-ზე დაფუძნებული პერსონალიზაცია და კლიენტებზე ორიენტირება
ტექნოლოგიის საშუალებით (ჩათ-ბოტები, დინამიური რეკომენდაციები და ა.შ.) შესაძლებელია მყიდველის პირადი გამოცდილების დაპროექტება. ეს გზავნილი მეტად ეფექტური და მომგებიანი ხდება
ფოტო https://nypost.com/2025/08/12/lifestyle/where-are-americans-thrifting-in-2025/?utm_source=chatgpt.com -დან
-
შეინახე PDF
- გაცხადების გასაჩივრება Cancel Report
- 119 ნახვა